تیم کوک مدیرعامل اپل که در حال سپری کردن آخرین روزهای مدیرعاملی خود است ، با سیل عظیمی از نامه‌ها و گزارش های کارمندان اپل مواجه شده است که از آن و مدیران ارشد اپل می‌خواهند تا نحوه برخورد با کارمندان را بهبود ببخشد و " به وعده خود برای تنوع و برابری عمل کند."

این نامه در حالی منتشر می‌شود که هیئت ملی روابط کار ایالات متحده ( US National Labor Relations Board ) در حال بررسی دو شکایت از طرف کارمندان اپل است که به دلیل اعمال ناعادلانه کار توسط شرکت اپل مطرح شده است. اپل در ماه‌های اخیر با موجی از فعالیت های این چنینی کارمندان خود روبه‌رو شده است. کارمندان فعلی و سابق تحت یک جنبش اقدام به جمع‌آوری داستان‌های آزار و اذیت و تبعیض در Apple کرده و آن را با هشتگ ( #AppleToo ) منتشر کردند.

         Twitt AppleToo

مشاهده در توییتر

گروه AppleToo# روز جمعه ( 3 آگوست = 12 شهریور ) نامه سرگشاده‌ای به تیم کوک ارسال کردند. آنها چندین درخواست ، از جمله افزایش حریم خصوصی اطلاعات شخصی ، جبران شفاف و عادلانه ، بررسی و ممیزی افراد خاطی , افزایش پاسخگویی در تیم های مدیریت و منابع انسانی و روشی برای به اشتراک گذاشتن نگرانی های گروه داشتند.

همچنین خواستار بررسی مجدد همه گزارش‌های " نژادپرستی ، تبعیض ، سوء استفاده ، آزار و اذیت ، سرکوب هماهنگ فعالیت ها و انتقام جویی " در اپل شدند.

 

Source: Cent