آقای Goxx همستری است که تیتر بسیاری از خبرگزاری‌ها و سوژه گفتگویه بسیاری از مردم و خصوصا سرمایه‌گذاران شده است.
این همستر کوچک با سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز‌ها سود خوبی کسب کرده است. بدین صورت که قفس آقای Goxx به طوری طراحی شده است که دو تونل که یکی برای خرید و دیگری برای فروش است و یک چرخ که بین گزینه های مختلف می‌چرخد.
هربار که این همستر کوچک از یک تونل عبور میکند سیستم متصل به قفس آن طبق خواسته‌اش معامله را انجام می‌دهد.
دو مرد ۳۰ ساله آلمانی که در در واقع دفتر آقای گوکس را طراحی کرده‌اند میگویند: " به نظر می‌رسد اکثر مردم از نسل ما هیچ فرصتی جز اینکه مقدار زیادی از پس‌انداز خود را بازار رمزارز‌ها بیفکنند نمی‌بینند، بدون اینکه سرنخی از آنچه در آنجا می‌گذرد داشته باشند.  ما در مورد اینکه آیا همستر من قادر خواهد بود تصمیمات سرمایه‌گذاری دقیق‌تری نسبت به ما انسان‌ها بگیرد شوخی می‌کردیم."
نام آقای گوکس از شرکتی به نام  Mt Gox گرفته شده است که زمانی یکی از بزرگترین شرکت های حوزه رمزارز دنیا بود ، تا زمانی که به خطر افتاد و صدها هزار بیت‌کوین به سرقت رفت و این شرکت اعلام ورشکستگی کرد.
و اما آقای گوکس ، این همستر در ماه اول با حدود 326 یورو در ۱۲ ژوئن شروع به کار کرد و سفارش استلار ((XLM)Stellar) را داد. حدود یک ماه بعد ارزش آن 7.3% کاهش یافت ، اما تا ۲۷ سپتامبر عملکرد این معامله‌گر کوچک ۱۹.۴۱٪ درصد افزایش یافت.
بر اساس محاسبات سایت خبری Protos ، این امر نه تنها بازدهی بازارهای عمده سهام ماننر داوجونز بلکه عملکرد سرمایه‌گذاری  شرکت وارن بافت ، برکشایر هاتاوی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. حتی در خود بازار ارز‌های دیجیتال گاهی اوقات آقای گوکس کمی جلوتر از بیت‌کوین قرار می‌گیرد.