همانطور که از چندی پیش به نظر می‌رسید و شایعاتی درباره حذف درگاه کارت حافظه ( microSD ) و شارژر درون جعبه به گوش می‌رسید حالا دفترچه راهنمای Galaxy S21 FE (5G) در دسترس است و این خبر را تایید میکند.

دفترچه راهنما موارد دیگر را تایید میکند ، مانند اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک ، صفحه نمایش با نرخ تجدید بالا و طراحی مشابه نسخه اصلی ( بدون بدنه فلزی ) و رتبه IP68 برای مقاوت در برابر گرد و غبار و آب ( تا 1.5 متر و حداکثر 30 دقیقه ) ، البته ممکن است نسخه چینی این گوشی دارای درگاه کارت حافظه باشد اما سایر مدل ها این قابلیت را نداشته باشند.

اما سامسونگ به حذف شارژر و درگاه کارت حافظه در این مدل بسنده نکرده و جک هدفون را نیز حذف کرده است.

Galaxy S21 FE - NerdZone.

گلگسی S21 FE احتمالا از فناوری شارژ بی سیم ، شارژ بی سیم معکوس ، Dolby Atmos ، وایرلس DeX پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود به زودی در چهار رنگ مشکی ، سفید ، سبز و بنفش با دوربین سه گانه عریض وارد بازار شود.

اطلاعات فاش شده قبلی نشان می‌داد که این گوشی در برخی بازارها از پردازنده اسنپ‌دراگون 888 و در برخی دیگر از تراشه اگزینوس 2100 استفاده می‌کند. همچنین می‌تواند 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 4500 میلی آمپر داشته باشد که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

 

Source: sammobile