پلیس 150 مضنون را پس از بسته شدن بزرگ‌ترین بازار غیر قانونی دارک وب دستگیر کرد.
در این عملیات مشترک بین المللی میلیون‌ها دلار پول نقد ، رمزنگاری و مواد مخدر کشف و ضبط شد. تحقیقات 10 ماهه پس از بسته شدن بازار غیر قانونی دارک مارکت ، منجر به دستگیری 150 فروشنده و خریدار مواد مخدر شده است.
در اوایل امسال به عنوان بخشی از یک عملیات بین المللی DarkMarket آفلاین شد.

آژانس مجری قانون اتحادیه اروپا ، یوروپل ، گزارش می‌دهد که حدود 500.000 کاربر دارای 320.000 تراکنش برای خرید و فروش هرچیزی از کارت های اعتباری دزدیده شده تا سلاح و مواد مخدر را خرید و فروش می‌کردند.
(" توجه داشته باشید که بستر دارک وب برعکس آن چیزی که گفته می‌شود و شایعات آن فقط برای خرید و فروش مواد مخدر و از این دست موارد است و حتی فروش اسلحه در آن اکثر محدود به ایالات متحده است که خرید و فروش اسلحه به نسبت اتفاق رایجس است. و اخبار عجیب از جرم و جنایت ها صرفا شایعات آن هستند")
هنگامی که مقامات آلمانی اپراتور سایت را در ژانویه سال جاری دستگیر کردند ، آنها همچنین شواهد ارزشمندی از معاملات را کشف کردند که منجر به دستگیری بازیگران اصلی شدند.
به گفته وزارت دادگستری ایالات متحده و یوروپل ، عملیات Dark HunTor شاهد دستگیری های متعددی از مجرمان در ایالات متحده (65) ، آلمان (47) ، بریتانیا (24) ، ایتالیا (4) ، هلند (4) ، فرانسه (3) ، سوئیس (2) ، و بلغارستان (1) بوده است. 
در جریان این دستگیری‌ها بیش از 31.6 میلیون دلار پول نقدر و رمزارز و همچنین 45 اسلحه گرم ،  و تقریبا 234 کیلوگرم مواد مخدر از جمله کوکائین ، مواد افیونی ، آمفتامین ، MDMA و فنتانیل کشف و ضبط شد.
به گفته وزارت دادگستری تعدادی از تحقیقات همچنان ادامه دارد.