شرکت خودروهای خودارن آلفابت Waymo در حال همکاری با خودروساز چینی جیلی برای برای ایجاد ناوگانی از ربات‌تاکسی‌های تمام الکتریکی و خودران است. 
این خودروها در سوئد طراحی خواهند شد ( در شرکت سوئدی ولوو که زیر مجموعه کمپانی جیلی است) و از زیکر (Zeekr) تمام الکتریکی جیلی اقتباس خواهد شد.

Waymo MineVan Car
سپس Waymo ماشین‌ها را با سخت‌افزار و نرم‌افزار لازم برای رانندگی خودران تجهیز می‌کند. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد این وسایل نقلیه را در ایالات متحده به عنوان بخشی از ناوگان ربات‌تاکسی خودران خود در سال‌های آینده مستقر کند.
تصاویر مفهومی که از این وسیله نقلی مینی‌ون توسط Waymo منتشر شده است نشان‌دهنده خودرویی سواری بدون پدال و فرمان است همینطور دارای کف مسطح ، بدون ستون B ، درهای کشویی و فضای بیشتر برای سرنیشنان و داشبور ساده و یک‌دست که فقط در مرکز آن یک صفحه نمایش وجود دارد که احتمالا برای پیشرفت سفر خود را مشاهده کنند می‌باشد.

گرچه اینها تنها تصاویری مفهومی هستند و ممکن است منعکس کنندا وسایل نقیله تمام شده‌ای نباشند که Geely و Waymo نهایتا عرضه خواهند کرد. جالب این است که کانسپت‌های Waymo این خودرو را یک مینی‌ون نشان می‌دهد ، درحالی که Zeekr 001 جیلی درواقع تلاقی بین یک استیشن واگن ، شوتینگ بریک و یک SUV است.

Waymo MiniVan Car
اخبار مربوط به معامله جیلی و Waymo نشان می‌دهد که دنیای خودرو چقدر مشغول مشارکت و همکاری است ، زیرا فناوری‌های خودران و برقی این صنعت را تکان می‌دهند.
اکنون Waymo با Stellantis  و Jaguar Land Rover برای استقرار و توسعه قابلیت‌های خودران شریک شده است. درحال کع جیلی قصد دارد ولوو را به عنوان یک شرکت تمام الکتریکی پس از انجام همین کار،  با نام تجاری Polestar عمومی کند.