توییتر تیم تخصصی رمزارز خود را به نام "توییتر کریپتو" تشکیل داد که قرار است فعالیت‌های جدی‌تری را در بلاکچین داشته باشد.

قرار است " تس رینارسون" که مهندسی باتجربه در بلاکچین و رمزارزها است رهبری و مدیریت این تیم را برعهده بگیرد.
او پیش از فعالیت رسمی در توییتر نیز در استارتاپ‌های این حوزه رهبری تیم‌های مهندسی را بر عهده داشته است.
این تیم در اولین گام در حال بررسی سه حوزه اصلی در بازار ارزهای دیجیتال است. آنها قرار است تحقیقی بر روی اینکه با چه روش‌هایی می‌توانند ارائه رمزارزها برای پرداخت دستمزد را در پلتفرم خود ادامه دهند.
در ادامه همچنین بررسی خواهد شد که فناوری بلاکچین به چه نحو می‌تواند برای کسب درآمد سازندگان راه‌های دیگری را ایجاد کند. در نهایت با کمک پروژه "بلواسکای" این تیم تلاش‌های توییتز را برای تمرکز زدایی رسانه‌های اجتماعی هدایت خواهد کرد.

و حالا با وجود این تیم تلاش‌های جدی‌تری از سوی این کمپانی در حوزه رمزارز و بلاکچین را شاهد خواهیم بود. 

توییتر می‌گوید که در بین سازندگان علاقه گسترده‌ و روبه رشدی برا تمرکز زدایی در اپلیکیشن‌ها وجود دارید و از طرفی استفاده از این دسته فناوری‌ها رو به رشد است.
مدیر توییتر کریپتو در این زمینه تمرکز خواهد کرد و هدف طولانی مدتی برای کشف ایده‌های رمزارز خواهد داشت که می‌توانند به ما کمک کنند تا با هویت ، جامعه و موارد دیگر از مرزهای ممکن فراتر برویم.

توییتر اوایل ماه گذشته بود که ویژگی دونیت یا حمایت مالی را به صورت بیت کوین فعال کرده بود و امکان اتصال کیف پول بیت کوین را برای کاربران ایجاد کرده بود.