بررسی تویوتا رانر 4  TRD Pro 2022 ، یک خودرو آفرود قوی 6 سیلندر ،SUV ای که هنوز هم میتواند مانند بهترین‌ها گرد و خاک به پا کند ، اما در هر زمینه‌ای از رقبای خود عقب‌تر است.
نسل پنجم تویوتا 4 رانر از سال 2010 عرضه شده است ، اما این شاسی بلند آزمایش شده چند ویژگی جدید را برای سال 2022 اضافه خواهد کرد.
نورپردازی LED استاندارد ، نظارت نقطه‌ای و... خصوصا یک رنگ خارجی خارج العاده جدید ، "Lime Rush" وجود دارد.

موتور 4.0 لیتری V6 قدیمی ، 270 اسب بخار قدرت و 278 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند، اما شتاب آن در بهترین حالت ضعیف است.
گیربکس 5 سرعته اتوماتیک خوب کار می‌کند ، دنده‌ها را به آرامی تعویض می‌کند ، اما با نسبت‌های بسیار کم ، مصرف سوخت رانر 4 بسیار ضعیف است.

4Runner TRD Pro 2022
 این EPA 2022 4Runner TRD Pro را با سرعت 16 مایل بر گالن در شهر ، 19 مایل بر گالن در بزرگراه و 17 مایل بر گالن در مجموع در نظر بگیرید. ( هر مایل 1.6 کیلومتر و هر گالن معادل 3.7 لیتر )
کیفیت سواری TRD Pro روی پیاده رو سفت است و با هر دست اندازه کوچک از جای خود می‌پرید.
با این حال کابین تا حد زیادی عاری از صدای باد و جاده است ، که بخصوص با توجه با اینکه TRD Pro بسیار خشک و سخت است و از لاستیک‌های Nitto Terra Grappler استفاده می‌کند ، شگفت‌آور است.

4Runner TRD Pro 2022
همه 4Runner های 2022 دارای ترمز اضطراری خودکار ، هشدار خروج از خط ، چراغ‌های جلوی خودکار و کروز کنترل تطبیقی هستند. 
اما نکته بد این است که کروز کنترل تطبیقی زیر 25 مایل در ساعت کار نمی‌کند ، به این معنی که در ترافیک توقف و حرکت بی فایده است.
اما هنگامی که بخواهید از مسیر خارج شوید ، شاسی بلند‌های زیادی مانند 4Runner TED Pro نمی‌توانند خارج از جاده باشند.

4Runner TRD Pro 2022
این SUV از پس هر مانعی برمی‌آید، سیستم انتخاب چند زمینی که دارای حالت‌هایی برای گل و لای ، ماسه ، سنگ‌های بزرگ موارد مشابه است که حدودا در تمامی مسیر‌های سخت قدرتمندانه میدرخشد.