هکرها با استفاده از تبلیغات گوگل ادز حدود 500 هزار دلار رمزارز از کیف‌ پول‌ها سرقت کردند.

هکرهایی به تازگی با استفاده از صفحات فیشینگ یا اصطلاحا فیک پیج که با استفاده از گوگل ادز تبلیغ می‌شدند نزدیک به نیم میلیون دلار به دست آوردند.
در این روش آنان وبسایت هایی بسیار مشابه وبسایت کیف پول اصلی آماده کردند و بعد با تبلیغات گوگل سعی در جلب اعتماد و جذب کاربران کردند ، سپس کاربران با وارد شدن به صفحات جعلی اطلاعاتشان در اختیار هکر‌ها قرار می‌گیرد و هر ارزی که به کیف پول کاربران ارسال شود فورا به حساب هکر‌ها منتقل می‌شود. 
بنظر میرسد بیشتر از همه کاربران کیف پول‌های متامسک و فانتوم قربانی این کلاهبرداری شده‌اند.

 برای حفاظت از کیف پول و دارایی های خود بهتر است اصلا از طریق تبلیغات و سایت های دیگر به سایت کیف پول یا صرافی خود وارد نشوید بلکه مستقیما با وارد کردن آدرس در مرورگر وارد سایت شوید.
علاوه بر آن تحت هیچ شرایطی به هیچ عنوان کلمات بازیابی کیف پولتان را در اختیار اشخاص قرار ندهید و در پایان ممکن است هکر ها از روش دیگری قصد سرقت دارایی‌های شما را داشته باشند.
در این روش معمولا بد افزاری به گونه ای طراحی شده است که آدرس کیف پول‌هایی که در کلیپ بورد شما ذخیره می‌شود را تشخیص دهد و با آدرس مد نظر هکر جا به جا کند تا هنگام انتقال رمزارز به حساب هکر منتقل شود، پس قبل از تایید نهایی انتقال یکبار دیگر آدرس وارد شده را بررسی کنید.